Contact

Vragen over huiselijke woon- en zorgoplossingen voor mensen met dementie?
Vraag het Stichting Waardig Wonen.

Bel ons

Organisatie Waardig Wonen

U bereikt ons bij voorkeur op dinsdag, woensdag of donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur op het telefoonnummer 06-40521094

Als we niet bereikbaar zijn, spreek dan de voicemail in of neem contact op via de mail info@waardigwonen.nl . NB. Zet dan in uw bericht uw naam met uw telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.

Contact met de bewoners of medewerkers in de woningen en calamiteiten

De telefoonnummers staan niet op de website om oneigenlijk gebruik te voorkomen. Medewerkers en wettelijk vertegenwoordigers van de bewoners (en via hen ook familie en kennissen) beschikken over het telefoonnummer en kunnen met elkaar Appén (ook via een beschermde App).

Huisartsen en hun medewerkers, apotheek, vaste contacten zoals voorzieningen zoals hoog/laag-bedden, rollators krijgen het telefoonnummer zodat zij rechtstreeks kunnen bellen.

Verder is 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week bij acute zorg of calamiteiten de bereikbaarheid geregeld per woning.

Mail ons

Vul het e-mailformulier in of mail rechtstreeks naar info@waardigwonen.nl en u heeft binnen 3 werkdagen een reactie. NB. Zet in uw  bericht uw naam met uw telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.

Bezoekadressen

Wilt u kennismaken met Stichting Waardig Wonen of regelt u de zaken rondom zorg liever persoonlijk?
Kom dan eens langs op visite bij de bewoners en aanwezige medewerkers (maak vooraf wel even een afspraak).

CORONA-regels – Als u een afspraak maakt, dan krijgt u vooraf ook – voor zover nog nodig – informatie over de CORONA-regels  zodat u daar rekening mee kunt houden. Deze regels zijn ook bij de entree van de woningen opgehangen.


Stichting Waardig Wonen
Bezoek- en postadres. Post graag via de mail.

Waardig Wonen – Winschoten

Van Kinsbergenlaan 32

9675 CX Winschoten

Sneller een antwoord op uw vraag

Dit zijn de meest gestelde vragen op dit moment:

  • Ik voorzie dat thuis blijven wonen straks niet meer mogelijk is. Moet ik al actie ondernemen?
  • Ik woon nu zelf een mooi groot huis, kan daar iets mee?
  • Hoe kom ik aan een VV5 indicatie?
  • Wat is een casemanager?
  • Wat is een PGB en wie koopt de zorg in?

Contactformulier